Kwaliteitsstatuut
In de GGZ is het verplicht om een kwaliteitsstatuut te publiceren.
Dit is een document waarin een aantal wettelijk verplichte gegevens worden gepubliceerd over de praktijk. Doel hiervan is om op uniforme wijze voor alle GGZ praktijken en instellingen de werkwijze inzichtelijk te maken.
U kunt het kwaliteitsstatuut van Praktijk Langstraat hier vinden.
U kunt het kwaliteitsstatuut van Evelien Versteegh hier vinden.
Klanttevredenheid
Na een behandeling vragen we sinds 2019 feedback via een klanttevredenheidsenquête. Dit wordt gedaan door middel van een CQi vragenlijst. In 2022 zijn er 7 CQi vragenlijsten geretourneerd. De gemiddelde resultaten zijn hieronder weergegeven
Bejegening | 4,7 (uit 5) |
Informatie over behandeling/samen beslissen | 4,2 (uit 5) |
Rapportcijfer | 8 |
In 2022 zijn er te weining CQI uitvragen gedaan, waardoor ook weinig beantwoording. Dit willen we in 2023 verbeteren. Een enkele negatieve uitschieter doet bij deze kleine aantallen de cijfers hierdoor een beetje dalen. Toch voelt Praktijk Langstraat zich zeer tevreden over deze resultaten.
Wat de cliënten tevreden stelt, stelt ons tevreden.