Kwaliteitsstatuut

In de GGZ is het verplicht om een kwaliteitsstatuut te publiceren.

 Dit is een document waarin een aantal wettelijk verplichte gegevens worden gepubliceerd over de praktijk. Doel hiervan is om op uniforme wijze voor alle GGZ praktijken en instellingen de werkwijze inzichtelijk te maken.  

 U kunt het kwaliteitsstatuut van Praktijk Langstraat hier vinden.  

 Klanttevredenheid 

  Na een behandeling vragen we sinds 2019 feedback via een klanttevredenheidsenquête. Dit wordt gedaan door middel van een CQi vragenlijst. In 2021 zijn er 27 CQi vragenlijsten geretourneerd. De gemiddelde resultaten zijn hieronder weergegeven 

Bejegening 4,9 (uit 5)
Informatie over behandeling/samen beslissen 4.5 (uit 5)
Rapportcijfer 8,8  

 

 Praktijk Langstraat voelt zich zeer tevreden over deze resultaten.

 

 Wat de cliënten tevreden stelt, stelt ons tevreden.