Kwaliteitsstatuut
In de GGZ is het verplicht om een kwaliteitsstatuut te publiceren. Dit is een document waarin een aantal wettelijk verplichte gegevens worden gepubliceerd over de praktijk. Doel hiervan is om op uniforme wijze voor alle GGZ praktijken en instellingen de werkwijze inzichtelijk te maken. U kunt het kwaliteitsstatuut van Praktijk Langstraat hier vinden.
U kunt het kwaliteitsstatuut van Evelien Versteegh hier vinden.
Klanttevredenheid
Na een behandeling vragen we sinds 2019 feedback via een klanttevredenheidsenquête. Dit wordt gedaan door middel van een CQi vragenlijst. In 2024 hebben 25% van onze cliënten de CQi vragenlijsten geretourneerd. De gemiddelde resultaten zijn hieronder weergegeven.
Bejegening | 4,9 (uit 5) |
Informatie over behandeling/samen beslissen | 4,2 (uit 5) |
Rapportcijfer | 8,0 |
De reponse is behoorlijk gestegen sinds 2024, de cijfers vrijwel gelijk. Praktijk Langstraat zich zeer tevreden over deze resultaten.
Wat de cliënten tevreden stelt, stelt ons tevreden.